fredag 24 oktober 2014

Zombie...


Hela natten har jag legat och hostat. Kändes ett tag som om lungorna var på väg upp !! Sista gången jag tittade på klockan var den kvart över tre och väckar klockan ringde kvart över fem.......ZOMBIE !!!! Var tvungen att ta mig till jobbet för jag skulle möta upp en ny kille som började idag, ge han info. Lämna ut nycklar, jobb m.m Kände mig såå piggelin och fräsch när jag stod där tjugo över sex......Not !! ;) Några timmar senare åkte jag hem. Nu sitter jag här i soffan och halvsover medan regnet smattrar på rutan och Real housewifes from New yersey rullar på tv-rutan. Är för trött för att hänga med i fruarnas story men nåt drama är det för en av fruarna stormade just nu ut från nån sorts glittrig fest och kallade en annan fru för B-ordet.

Skönt att det är fredag iaf :) Bara hoppas att hostan-from-hell-som-inte-ens-cocillana-biter-på ger med sig i helgen ! Önskar dig en fin fredag. Jag ska sitta här och bara mysa under min filt resten av denna fredag , med undantag för lite matlagning och annat måste fix ;) Ha det bäst ! Kram H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar