torsdag 23 oktober 2014

Guldtand..

Rethostan from hell håller mig vaken om nätterna.
Så man sitter här som en zombie.
Ska inte jobba så många timmar idag, som tur är.
Ska till tandläkaren och få min trasiga tand fixad och sen åker jag hem.
 
Kommer få guld i tanden =O
Blev väldigt skeptiskt när tandläkaren frågade vilket jag ville ha och jag frågade vad som var bäst och det var guld.
Tanden sitter så långt bak i munnen så det kommer inte att synas.
Hade det varit en framtand hade man ju inte valt guld direkt ;)
 
 
Var sååå nära att köra på en räv imorse när jag åkte till jobbet.
Det är kolmörkt ute och helt plötsligt så dyker han upp i skenet av strålkastarna.
Bara att stå på bromsen och tacka för att det inte var halt ute.
Räven hann undan och jag känner mig såå lättad att jag inte skadade Mickel räv.


 
Tänkte imorse när klockan ringde :
Idag måste det vara fredag....please !!
Men näää, torsdag it is och det är bara att käääämpa.
Imorgon där emot då..... ;D
 
Ska ärligt säga att jag inte har hunnit få in alla utegrejer än.
Det mesta men inte allt.
Så jag hoppas på att dom iskalla vindarna lägger sig till helgen och att solen tittar fram då jag ska plocka in det sista.
Blir såå mycket grejer inne när man ska tömma altan och husbil.
Skulle behöva nåt litet extra förråd till bara såna grejer.
Får ta en titt på Blocket.
 
Ha det bäst !
Kram H.




1 kommentar:

  1. Morron vännen!
    Hua att gå till tandis,,gör både ont & betala må man göra oxå!
    Har inte hört att guld rekommenderas!!
    Tur att rövarna inte får nys om det,,hihihi!!
    Isf är min make illa ute :-) Ser ut som guldgrotta minsann!!
    Ha en fin dag & hoppas din hosta lugnar sig snart!!
    Kram

    SvaraRadera