torsdag 2 oktober 2014

Vad hände ??

Ja jösses vart tar åren vägen.
Nu sitter man här och fyller 47 !!
47, vad hände ?
Känner mig inte som 47 men rynkorna och kärlekshandtagen säger nåt annat ;)
Men så länge man är ung i sinnet så är det väl ok ?
 
Igår kom svärföräldrarna och grattade mig.
Blev middag, presenter och skönsång.
Idag blir det middag med la familia <3
 
Imorgon har jag tagit ledigt....Ledig fredag, tjoho =D
Jag och Jessica åker upp till mamma i Rättvik.
Höstmarknad hela helgen.
Vem vet, man kanske hittar nåt skoj att shoppa.
Kanske nåt annat än vantar, mössor och sockor som brukar vara det som säljs mest ;)
Ska även hälsa på gammel moster Svea som är riktigt dålig nu.
Känns tungt att hälsa på henne nu för man vet aldrig om det är sista gången man ses =(
 
Jag hoppas på sol i helgen och att hösten visar sig från sin bästa sida =)
 
Nu ska denna nyblivna 47-åring äta lunch !
 
Ha det bäst <3
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar