fredag 3 oktober 2014

Inte halvtid än...

Godmorgon ! Hade en toppen dag igår. Så många gratulationer, mail, sms och blombud. Grannarna trodde att jag fyllde jämna år ;) Men Nää inte än, tänker njuta av dessa tre år nu man har kvar till halvtid ;) Firade min födelsedag med familjen. Ronnie lagade plankstek och det var galet gott. Åt så magen stod ut i fyra hörn !! Fick så fina blommor, lotter, en stor ljus uggla, grejer till min Fiat som jag önskat mig, en IPhone hållare och ett nytt vackert smycke till mitt Pandora armband ❤️ Efter att ha ätit oss nästan i koma kröp vi upp i soffan allihopa och tittade på film och åt ännu mer ;) Blir strama tyglar nästa vecka. Meen kör på nu över helgen för nu packar jag och Jessica för åka upp till Rättviks marknad. Och risken är ju ganska stor att det kan slinka ner en å annan marknads godbit ;) Ha en fin fredag ! Kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar