onsdag 1 oktober 2014

Nu börjas det..

God morgon !
Minusgrader inatt......
Nu börjas det, skrapa bilrutor, frysa och dyra el-räkningar.
Fy är inget fan av vinter, snö och kyla.
Nää, sommar och sol är så mycket roligare och lättare.
Med allt mörker så känns det som om man går i ide i ett halvår för att sen sakta börja vakna och tina upp i Mars.
 
 
För andra gången har jag ett litet krig med ett visst sjukhus i stan.
För andra gången har någon blivit av med sina tillhörigheter som inskriven patient där.
Ingen tar något ansvar och lögnerna som sägs är värre värst.
Dom säger sig hjälpa men min upplevelse är att deras policy är att stjälpa.
Kalla handen och otrevligheter när man försöker lösa situationen.
Kanske att dom skulle behöva skicka viss personal på en kurs i bemötande,
eller varför inte en charmkurs.
#Arg
 
 
Idag kommer mina svärisar och äter middag och ska fira lilla mig som fyller år imorgon.
Börjar bli jobbigt att fylla år nu.
3 år kvar till 50.....vad hände =O
I huvudet känner man sig som 25 fortfarande men spegeln säger nåt helt annat ;)
Skulle behöva lägga in mig på en helrenovering...
 
 
Min lilla värmare hade stått på hela natten så det var såå varmt och skönt
 imorse när jag kom till kontoret =)
 
Nu work...
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Härligt att du bloggar igen Ja du tiden rusar iväg det var inte länge sedan jag blev 50 kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin =) Känns kul att vara tillbaka på Blogg banan igen =D Kram

      Radera
  2. Halloj vännen!!
    Välkommen tbx till bloggeriet!!!
    Fint att få läsa rader om dig & ditt igen!!
    Angående årstid så får vi tänka att snart vänder det igen!!
    Å andra sidan finns det ju massor av härliga bulliga tröjor för kyliga dagar!!
    Kram & grattis på din dag!!
    Vi höres!!

    SvaraRadera