torsdag 30 oktober 2014

Galna gnagare och galen hosta....


Har inte skrivit i bloggen på några dagar.Legat däck i förkylning och hostan from hell som har varit helt galen!! Lugnar ner sig lite på dagarna för att sen på kvällarna och nätterna jäklas så mycket den kan. Man hostar å hostar å hostar..... värker i varenda muskel i rygg, bröst och mage och halsen svider som eld varje morgon efter nattens galna host attacker. Kör med Cocillana men blir helt seg i huvudet av den. Imorgon är det fredag och jag blir hemma imorgon med. Blä för dessa höstförkylningar :/ 
Min fina Halloween gubbe blev helt demolerad av små gnagare. Dom snodde ljusen och gnagde sönder hela ansiktet. Så nu ligget gubben i soptunnan och Halloween får klara sig utan pumpa på min trapp i år :( 
Kände mig så deppig över min hosta from hell så jag köpte en liten present till mig själv ;) Inte så ofta man gör det. Tänkte på reklamen "Because you're worth it" ;-) Blev bjuden på Glögg party hos Kerstin, ska bli jättekul att träffas =D Men först ska jag krya nu allt var jag orkar så att jag kan vara med och fira min fina vän Sussie på lördag ❤️ Hörde jag party ? ;) Ha det bäst ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar