tisdag 4 november 2014

Trist..

Mörkt, grått, trist och min förkylning hänger sig envist kvar.
Känner sig inte på topp direkt.
Men bara att jobba och kämpa på.
 
I helgen var vi på 50-års fest och firade fina Sussie som fyllde år.
Var jätte roligt =D
Kul med hemma fest, är alldeles för sällan som man har det.
God mat, trevliga människor och en massa dans till 80-tals klassiker ;)
Var väääldigt seg i söndags, både jag och sambon min.
Soffan var vår bästa vän under större delen av da´n ;)
 
Tillbaka till jobbet igår och det väntade högar med jobb.
Var bara att kavla upp ärmarna och sätta fart.
Tror jag satt konstant 6 timmar rakt upp och ner vid skrivbordet utan rast eller nånting.
Sen hem och handla lite till det ekande kylskåpet.
 
Skickar många varma kramar till Marie.
Jag hoppas att du snart blir bättre <3
 
Ska hem efter jobbet och fortsätta kurera mig så att jag blir av med denna skit förkylning nån gång.
Herre jösses hur många gånger kan man snyta sig på en dag !?!
Helt galet, det tar aldrig slut !!
Börjar få en sån där snygg röd-ljus näsa nu och inget puder eller fondation i världen hjälper.
Hoppas du mår bra =)
 
Kram H.
 


1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Fläktar förbi din blogg & kollar läget :-)
    Vad jobbigt med seg förkylning som inte ger sig!!
    Hoppas du snart är frisk!
    Idag snöar det ju!!!
    Positivt tänk för dagen,,,efter snö kommer våren,,hihihi!!
    Varma kramar!!

    SvaraRadera