torsdag 6 februari 2014

Trött...


Skulle kunna vara jag på bilden ovan....
Är såå trött idag, vaknar liksom inte.
Ögonlocken vill bara åka ner, huvudet är tungt och kroppen känns seg.
Vet inte varför jag är så trött idag.
Somnade tidigt och sov som en stock tills klockan ringde kvart över fem.
Var så nära att somna om, eller jag somnade nog om i ett par minuter tills jag insåg att jag var tvungen att kasta mig upp ur sängen annars hade det varit kört.
Allt går lite i slowmotion idag.
Tyckte att jag tuggade och tuggade och tuggade på den där frukostmackan och den tog aldrig slut.
Tog t.o.m lång tid att surpla i sig kaffet som annars brukar gå i raketfart.
Kanske att jag är på väg in i ett skov för jag har så himla ont i mina leder.
Längtar extra mycket efter sol och värme.
Det gör gott för värkande muskler och leder  ;)


Igår var jag och tränade.
Testade knät med att köra springa/gå på löpbandet.
Gick ganska så bra.
Gick mer än jag sprang.
Vågar inte belasta knät för mycket så tror att det kan vara ett bra sätt samtidigt som att köra styrka och balans.
Var jätte lite folk på gymmet.
Superskönt.
Ingen kö till nånting, bara att köra.

Ska försöka hålla mig vaken och jobba undan den här dagen,
sen ska jag träffa bror min.

Ha det bäst !
Kram H.

4 kommentarer:

  1. Oxå så trött... igår försov jag med. Men..fredag imorrn iaf. Piggar upp en del :-)
    / Malin
    malinedlund.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag är det fredaaag hela dan, sååå skönt !! Känner mig piggare idag, säkert för att man vet att man har en härlig sovmorgon framför sig =) Ha en fin dag ! Kram

      Radera
  2. Hej vännen!
    Jag tror kanske att du skulle väntat med träningen,,,
    Dina reserver efter din förkylning fick nog kämpa..
    Hoppas din energi kommer tbx snart!
    Det är ju snart dags för fredagsmys igen,,kramen hela dagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej min vän ! ja jag var nog lite för ivrig med träningen.....kroppen orkade inte riktigt. Känner mig piggare idag så jag hoppas, hoppas att förkylningen är ett minne blott och att man klarar sig från att dra på sig en ny, alla är ju förkylda nu så man ligger i riskzon hela tiden, hopplöst ;) Äääntligen fredag, sååå skönt !! Ha en mysig fredag <3 Kramar

      Radera