fredag 7 februari 2014

Bästa da´n här igen...


 
Jajamen det är fredag !!
Och inte vilken fredag som helst för OS börjar =)
Klockan fem kommer jag sitta bänkad och titta på OS-invigningen.
Längtar tills hockey´n börjar.
Jag hoppas att nån av dom aktiva gör nån sorts av protest liknande det
Emma Green Tregaro gjorde med sina regnbågs målade naglar.
Var riktigt starkt gjort.
Kommer iallafall heja och stödja våra svenska deltagare allt vad jag orkar.
Heja Sverige !!


Jag älskar ljus i alla dess former.
Långa ljus, korta ljus, värme ljus ja alla ljus.
Är så mysigt.
Igår fick jag nya ljusstakar =)
Love them !
Tre stycken glas stakar i olika storlekar....

 
Imorgon ska jag på schlager fest, ska bli kul !
Vi ska hissa och dissa allt vad vi orkar ;)
 
Ha en härlig fredag !
Kram H.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar