måndag 10 februari 2014

Monday face..



"My Monday face"
 
Den här helgen kändes kort.
Hade gärna haft ledigt en dag till ;)
Men har haft en kul helg.
I fredags stack jag och tränade efter jobbet sen parkerade vi oss framför tv:n
och följde OS-invigningen.
Väldigt pampig på sina ställen men också väldigt politisk och man kände att invigningen var styrd med järnhand av Putin och hans crew.
I lördags var det OS som gällde hela dan.
Silver till Kalla, tjo !!
På kvällen var jag på Schlager fest.
Vi hade så kul !!
Skrattade så mycket att jag hade träningsvärk i kinderna dan efter.
Hade i och för sig inte bara ont i kinderna, hade liiiite ont i håret också ;)
Vet inte om det var vattnet eller vad det var, hahaha ;)
Så igår, söndag låg jag lågt hela dan.
OS och lycka när Hellner knep silver medaljen =D
 
Skulle åka och handla lite igår eftermiddag.
Då var bilnyckeln borta.
Jäklar vad vi letade !
Vi vände upp och ner på hela huset.
Letade inne, letade ute, gick igenom varenda jacka, varenda väska, ja t.o.m soppåsen.
Men det var spårlöst borta.
Men så fick jag en känsla att jag skulle gå ut en runda till runt bilen och titta innan det blev mörkt.
Och där bland kullerstenarna låg den, phu !!
R hade satt sig på muren för att hälsa på grannens katt och då måste den ha glidit ut ur fickan.
Hade ställt till det en del om vi inte hade hittat nyckeln så det blev stor glädje hemma bara för en lite nyckel ;-)
 
Ha den bästaste måndagen och må den gå fort ;)
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar