lördag 18 januari 2014

Bästa dagen....


Igår var det fredag, bästa dagen på veckan. 
Dagen gick i raketfart. 
Först jobb med massor att göra. 
Var på plats tjugo över sex. 
Trodde att det skulle vara rörigt i trafiken men det var super lugnt så det gick galet fort att ta sig fram. 
Slapp alla rödljus för en gång skull och lite bilar t.o.m i Västberga där det alltid är kaos i vanliga fall. 
Efter jobbet mötte jag upp sonen och åkte till Farsta för att fixa lite bankärenden åt honom. 
Sen var vi uppe på Cubus där han köpte sig ett par jeans och jag ett par gråa mysbyxor. Efter Farsta mötte jag upp dottern för ett pass på gymmet. 
Känns så skönt att man har kommit igång med träningen igen. 
Jag känner att kroppen mår så mycket bättre när jag tränar. 
Min sjukdom sliter hårt på muskler och leder så det blir bättre med styrketräning. 
Lagade hamburgare till middag. 
Var bara jag och sonen som åt en liten fredags middag ihop. 
R har fortfarande svårt att äta efter strålningen och J skulle iväg på stan med vänner.
 Var bara skit på tv så jag tog mig en tripp till Stureby och träffade Kerstin, Sollan, Mia och Pontus och några till.  
Blev en kul kväll med galet mycket skratt med det härliga gänget. 
Väntade in Christer och hälsade på honom som kom från jobbet innan jag åkte hem. Klockan tio var jag slut som människa.
 Tror jag somnade innan huvudet landade på kudden ;) 
Idag ska jag se om jag får igång min symaskin. 
Fick en symaskin av min gammel moster. 
När jag skulle testa den gick nålen av och sen har den blivit stående. 
Men har äääntligen köpt nya nålar. 
Så kanske att sonen kan få sina nya byxor uppsydda idag ;)
 Ute snöar det som sjutton. Ska försöka få in en PW under dagen. 
Ha en härlig lördag ! 
Kram H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar