söndag 19 januari 2014

Positiva vinner....


Jaha det var helgen det. 
Söndag kväll och jag är såå förkyld. 
Sitter och snorar och nyser som en galning och det känns som om jag har bomull i huvudet. 
Men måste gå till jobbet imorgon, så det är bara att kurera sig bäst man kan 😷 
Fick igång symaskinen i går iaf. 
Fast jag höll på att slänga den i väggen ett tag när jag inte fick in tråden i nålsögat. 
Helt sjukt, höll på hur länge som helst men fick ge upp när det kröp i hela kroppen på mig. Sonen fixade det direkt. 
Dax för glasögon ?
 För mig alltså ;) 
Kul trots trådincedenten att man nu har en symaskin som funkar. 
Ska sy nya hissgardiner till vårt sovrum och nya kuddöverdrag. 
Ska ta mig tid bara att åka och köpa tyg ;) 

        
 Hann med en PW igår i snöyran. 
Kul att gå med stegräknare så att man har lite koll på hur långt man går. 
Igår blev det mycket pulsande i snö i 4 km, så det var en okey runda :) 

       
  Inget hurtande idag. 
Blev en tur till Farsta C och köpte presenter till vår blivande 18-åring =) 
Sen hem och bytte tyg på våra stolsitsar i köket. 
Blev ljust och fräscht och framförallt rent. 
Det gamla tyget var fläckigt och slitet och såg allt annat än fräscht ut.
 Gult blidde det ;) 


       
  Så hade inte skit förkylningen och lite andra drama grejer hänt i helgen hade jag verkligen kunnat skriva att det varit en toppen helg. 
Men mycket positivt överväger det negativa =D 
Nya tag imorgon och hoppas att den värsta förkylningen lägger sig ;)
 Sov gott och ha en toppen måndag ❤️ 
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar