fredag 29 november 2013

Zzzzzzzzzzzz


Ja nu är fredags kvällen här och man är slut som människa.
Slog mig precis ner i soffan och kommer nog aldrig mer upp härifrån ;)
Efter jobbet var jag iväg och köpte lite julklappar, handlade, fixade ärenden.
Åkte hem och ställde mig och tvättade fönster, strök gardiner och fick upp adventsljusstakar överallt utom i vardagsrummet.
Där ska det ju målas så det är ingen ide att göra adventsfint där.
Men i köket är det rött och juligt i allafall ;) 

 
Hittade gardiner och ljusstakar men vart jag har ställt kartongen med alla mina tomtar har jag ingen aning om ? Bara att ge sig upp på skräckvinden och leta ;) 

       
Såg galet trött ut redan när jag var ute på min shopping runda.
Just nu svider det i ögonen, skulle nog somna på rot om jag gick och la mig.
Vet två som skulle bli glada om jag somnade så att dom slapp se Idol,
sambon och bror min som såååå mycket hellre vill sätta på en film.
Men nope, ingen film, klockan åtta äger jag tv:n ;)
Ha en bra kväll !
Kram H.

1 kommentar: