lördag 30 november 2013

Ledigt...


 
Lördag och ledig !! Så skönt att slippa vakna till en skrällande väckarklocka imorse.
Att få vakna i lugn och ro, fixa frukost och fika framför TV4:s Nyhetsmorgon. Svärföräldrarna kom upp till 08-land så jag hann ta en fika med dom innan jag skulle iväg till Sussie på kusin träff.
Alltid mysigt att träffas.
Vi har så kul och många intressanta samtalsämnen och framförallt många goa skratt.
Är så glad att vi har dragit igång dessa träffar.
Nästa gång blir det hos Jörgen i Bålsta :)
Var lite småhalt på småvägarna när jag åkte hem.
Men klagar inte, är så glad så länge man slipper snö ;)
Sambon är och köper pizza, såå skönt, slipper stöka i köket ikväll.
Ska jag göra imorgon istället för då ska jag baka.
Ikväll blir det soffhäng och "Så mycket bättre".
Ha det bäst !
Kram H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar