söndag 24 november 2013

Vilodagen...



Sista dagen på den här helgen. 
Solen skiner och man borde vara ute på en promenix just nu men jag sitter inne och tittar på reprisen av "Så mycket bättre".
 Vaknade tidigt trots sent sänggående, så man är lite seg av för få timmars sömn. 
Men söndagen är ju "vilodagen" så.......... ;)                                        
Hade en super kul kväll igår ! 
Vi var väl ett hundratal tjejer som samlades på ett hotell i Farsta Strand. 
Där bjöds det på drinkar, vin och snittar. 
Sen mitt i minglet kom Andreas Lundstedt, Patrik Isaksson, David Lindgren och Tomas Järvheden och morsade innan dom drog till Globen. 
Mycket uppskattat kan jag säga ;)
 Vi hämtades upp i bussar och kördes till Globen med fullt ös i högtalarna.
 Stämningen byggdes upp kan man säga ;) 
Kom fram lagom till att man hann ta ett glas vin på puben innan showen drog igång. 
En häftig och cool känsla med bara tjejer. 
Som en enda gigantisk tjejträff.
 Showen var bra och är jätteglad att ha fått vara med om en Ladies Night kväll.
 Gör jag gärna om igen =)

            
  Funderar på om jag skulle orka ta mig upp på vinden och släpa ner adventsljusstakarna. 
Är ju lite smart kanske att vara ute i tid ifall man inte hittar det man ska ha och ifall nåt är trasigt. Ska slöa en stund till sen får jag se ;) 
Ha en bra dag ! 
Kram H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar