måndag 25 november 2013

Måndag...


 
Måndag igen......!
Vart tog helgen vägen.
Satt ju här på kontoret alldeles nyss och bara njöt av att det var fredag.
Fast om fyra dagar kan jag göra om det......njuta av att det är fredag ;)
Tog mig aldrig upp på vinden igår för att leta adventsljusstakar.
Så jag har det "lilla roliga" kvar =O
Brukar alltid vara nån lampa som inte funkar eller nån ljusgrej som man inte hittar.
Får se om jag tar mig upp när jag kommer hem från jobbet.
Blir ju sååå mörkt fort och uppe på vinden blir det rena skräckfilms varningen.
Halv skumt ljus så att man tycker att man ser skuggor i varenda hörn.
Tur att den inte är så stor.....vinden alltså ;)
Har ingen känsla alls för att det ska bli jul å första advent och allt vad det innebär.
Önskar att man kunde få den där "pirr känslan" som man fick som barn.
Det började lite vid första advent och när man fick öppna första luckan i julkalendern sen byggdes pirrkänslan upp dag för dag.
Vid middagen fick man se datum ljuset brinna ner en dag närmare Julafton.
 
På tal om julkalender,
årets kan nog bli rätt kul :
 "Barna Hedenhös uppfinner julen"
 

 
Nu ska jag jobba på så att jag kommer hem till min skräckvind ;)
 
Ha det bäst !
 
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar