lördag 23 november 2013

Mycke nu......


         Sitter och målar naglarna och tittar på Vinterstudion. Äntligen har skidorna börjat igen :) Först världscupen och sen har man ett OS att se fram emot, i like ;) Igår åkte äntligen Jens ut ur Idol. Vet att många gillar honom men jag hör inte till den skaran. Hittar ingen karisma alls. Borde bli Erik och Elin som står i final i Globen och jag gissar att Erik tar hem allt. Den 6:e December vet vi ;) Nästa helg är det dax att ta fram alla ljusstakar och stjärnor. Vad fort det går !!! Får väl ta mig upp på vinden i veckan och hålla tummen för att man hittar alla ljusstakar och att dom är i helt skick. Ikväll blir det Ladies Night med ett helt gäng andra tjejer. Vi ska mötas upp på ett hotell innan där vi blir bjudna på mat och dryck och sen kommer en buss och hämtar oss och kör oss till Globen. Får hoppas på en kul kväll och en bra show :-) Nästa helg är det glögg och fika hos Susanne sen helgen efter får det bli en bak och pyssel helg hemma för mitt i Lucia ska vi upp till Rättvik och hjälpa mamma och flytta.......de e mycke nu ! Får bli en jag-kör-järnet-och-köper-alla-julklappar-på-en-dag ;) Ha en trevlig lördag <3 Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar