onsdag 23 oktober 2013

Vad är det för mening....


 
Igår låg jag och kollade på Svenska Hollywoodfruar.
Eller det var den såpan som rullade på rutan.
Själv var jag någon annanstans, hade inte fokus på Gunilla Persson och CO.
Mina tankar var hos min kära som kämpar och kämpar.
Tar ett steg fram för att senare halka tillbaka igen.
Att få höra : jag orkar inte mer är så ledsamt, så fruktansvärt jobbigt.
Man vill så gärna göra något för att underlätta , kunde jag ta lite av smärtan och illamåendet så skulle jag det utan att tveka.
Jävla förbannade skit Cancer !!!!
Försvinn, låt oss vara ifred, det räcker nu, snälla !!
Ibland undrar man vad meningen med livet är ?
Sorg, elände, smärta, sjukdomar.......
Vad lär man sig av det ?
Vad är det för mening ?
Man känner att det börjar ta stopp nu, allt man samlat på sig genom åren börjar komma upp till ytan och man orkar inte trycka tillbaka mer.
Igår när jag ringde Glocalnet för att felanmäla telefonen och internet och en stöddig kille i supporten svarade då var det kört.
Han tryckte på rätt knapp kan man säga och jag blev så jäkla arg.
Rätt skönt i och för sig efteråt för man fick ur sig lite skit.
Man kanske ska skaffa sig en boxningssäck och sätta i garaget.
Då kan man slå på den när det svämmar över.
 
 
Mycket på jobbet nu, löningsvecka.
Skönt med mycket att göra för man behöver inte tänka så mycket och dagarna rullar på snabbt.
Tack och lov att det är lön på fredag, börjar eka lite på kontot nu.
Dags att fylla på med lite ......
 
Imorse när jag åkte till jobbet vid kvart över sex var det 13 grader varmt ute !!
Otroligt härligt =)
Får så gärna hålla i sig.
Visst det blåser och är mörkt och mulet men det gör ingenting så länge det håller sig till plusgrader och man slipper skrapa bilrutorna på morgonen ;)
 
Önskar dig en bra dag <3
Kram H.
 
 
 

 

3 kommentarer:

  1. Lilla vän, om jag bara kunde göra något för Er. Så himla tråkigt att höra hur det är. Håller verkligen alla tummar att det snart vänder. Kramar Susanne
    Kenneth o Jessica hälsar så mycket till Er alla :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Sussie ❤️ Vi får hoppas att det vänder snart och att allt blir bra. Tack för att ni tänker på oss. Hälsa tillbaka till Kenneth och Jessica :) Kram Helen ❤️

      Radera
  2. jag hatar också cancern vem gör inte det ....bara ordet.....massor med kramar och cyber pepp till er...

    SvaraRadera