torsdag 24 oktober 2013

Stark...


 
 
Ja torsdag it is =)
Jag satt helt snurrig här på kontoret och tänkte lägga in en onsdags bild.
Jäklar vad skönt när man insåg att man var helt ute och cyklade med veckodagarna.
Snart helg, fredag med mys och Idol.
 
Vi har fortfarande ingen telefon/bredband hemma.
Det är killar som är i vårt område och gräver för Fortums räkning som råkade gräva av en kabel.
Det skulle fixas igår men hände ingenting.
Hoppas verkligen att dom fixar det innan helgen.
Mina barn får abstinens snart att vara utan internet och helt ärligt, jag med !!
Otroligt men sant, man är sååå beroende av internet.
Igår var man där och slog på datorn och så kom man på, javisst ja......
Var och lyfte på luren hundra gånger för att se om telefonen hade kommit igång men icke.
Bara ett tomt, ekande brusande i luren, ingen kontakt där inte.
 
Imorgon kommer mina svärföräldrar och hämtar husbilen.
Dom är så snälla att dom åker upp till oss och hämtar den
för att köra ner den till vinterförvaring i Nyköping.
Så jag slutar tidigare imorgon så att vi hinner bjuda dom på lunch innan dom beger sig iväg.
 
Måste bara lägga in en liten hyllning till Zlatan, vad gryyym han är !!
Är så jäkla glad att vi har honom i vårt svenska landslag =)
Så här stod det i aftonbladet idag :
 
"Zlatan sänkte i går kväll belgiska Anderlecht med sina fyra mål i 5-0-segern.
 I en omröstning på Sportbladet från i går kväll menar 83,13 procent av läsarna att Zlatan Ibrahimovic är världens bäste spelare just nu.
Den franske huvudstadstidningen Le Parisien lanserade samma nätfråga tidigt i morse – och de franska läsarna håller med.
I skrivande stund har 79,6 procent av läsarna röstat på att svensken hör hemma på tronen.
Så hur är det att möta en sådan spelare?
Anderlechts defensive mittfältare Sacha Kljestan, som var ansvarig för att hålla koll på Zlatan under matchen, vet:
– En del av mig ville döda honom och en annan del av mig ville bara applådera honom, säger han"
 
 
Ser verkligen fram emot Playoff matcherna i November =)
 
Ha det bäst !
 
Kram H.
 
 
Känner mig stark idag !
 

 


2 kommentarer:

  1. Hej finaste Helen!
    Kikade in här hos dig igår och blev så chockad å tagen över det som drabbat din familj. Så jag kom mig inte för med att skriva nåt,och vad ska man säga? Använder dina egna ord; jävla skitcancer!
    Sänder dig och din familj de varmaste tankar och så många styrkekramar jag bara kan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Rosies <3 Ja jävla skit cancer !! Har varit / är väldigt tung. Men jag hoppas så mycket nu att vi ska se lite ljus i tunneln. Bara hoppas att allt det jobbiga vänder nu och att allt blir bra . Tack snälla för dina fina ord och styrke kramar <3 Många kramar Helen

      Radera