söndag 20 oktober 2013

Lite solsken....

Redan söndag kväll och helgen är snart slut.
Har varit tunga dagar nu.
Nu måste det vända, nu behöver vi få in lite solsken här hemma ☀️
Cancer är en grym jävla sjukdom !!
Inte bara sjukdomen i sig utan behandlingen och alla biverkningar.
Strålning och cellgifter slår ju inte bara på det sjuka utan även friska celler slås ut och blir skadade.
Så det är en lång väg tillbaka.
Jag har verkligen haft en lugn helg.
Behövde nog få chans att bara vara.
Promenerat, läst min bok, tittat på film, vilat, kommit ifatt med grejer som tvätt och städning. Annars har jag bara funnits här, nära och till hands ❤️
Så många fina har hört av sig och det
värmer hela mitt hjärta att så många bryr sig om och tänker på oss, tack ❤️

Fick sug efter grillat kött idag men orkade inte släpa fram grillen som jag rullat undan för i år. Men kom på att jag har en grillpanna som jag knappt använt och den funkade perfekt !
Så grillat kött och ugnsstekt potatis blev vår söndagsmiddag.
Nu ska grillpannan användas flitigt i vinter...👍
Halva vår altan var täckt med löv.
Såg ut som om nån hade lagt ut en lövmatta.
Skönt väder att vara ute och borsta och kratta.
 Varenda löv är borta just nu men gissar att det ligger en ny lövmatta där nästa helg 🍁🍃🍂
Idag börjar äääntligen nya program av Sveriges bästa humor serie, SOLSiDAN !
Bästa med söndagar hädanefter :)
Njut av helgens sista timmar !
Ha en trevlig kväll 💕
Kram H.

2 kommentarer:

  1. Hej Helen! Jag hoppas verkligen att det snart vänder för Er och framför allt för din sambo. Cancer är som sagt var en jäkla sjukdom. Vi tänker på Er och skickar er en massa stora kramar. / Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne ! Ja nu hoppas jag att det vänder snart. Tack för att ni tänker på oss <3 Många kramar tillbaka <3 Kram

      Radera