lördag 19 oktober 2013

Slut för i år....

En lördag med röj, städ och tvätt.
Har plockat ur husbilen och allt ska tvättas så nu har jag en tvätthög som heter duga i tvättstugan. Kan säga att maskinen går varm ;) 
         
Tog en promenad på förmiddagen.
Skönt att gå, andas frisk luft och få rensa skallen på lite tankar.
Det har man många av nu, tankar.
Man undrar när det ska vända ?
När ska allt bli bra ?
Blir det bra ?
Man funderar, vrider och vänder men inte blir man klokare för det och inga svar får man heller. Bara att kämpa vidare och hoppas, hoppas.
Ska ta mig en kopp kaffe nu men hade kanske behövt en stärkande whiskey eller nåt men håller mig nog till mitt koffein ;)
Lördagar är absolut den sämsta tv-kvällen på hela veckan !!
Såå jädra värdelöst.
Finns absolut ingenting om man inte följer Körslaget vilket jag inte gör.
Får väl streama en film istället.
Ha en trevlig kväll ❤️
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar