måndag 11 mars 2013

Kylutdrivning...




God måndag !
Försöker vakna till här på kontoret med morgonens tredje kopp kaffe.
Vet inte varför jag är så trött idag, kanske är förkylningen som aldrig vill släppa som gör sitt.
Har varit en lugn helg med fix hemma, ny soffa, fika, spabad, Vinterstudion, promenad och Melodifestivalen.
Robin gick och vann allting med låten YOU.
Så bra och så fin låt.
Måste säga att jag är riktigt nöjd med Sveriges vinnarlåt och tror att den kommer att ha stor chans i Eurovision Song Contest den 18:e maj.


Kom på att jag inte är hemma i gamla Svedala då, är i Turkiet så vi får sitta och heja på Robin där och vi kan rösta !!! =D
Heja Sverige/Robin !!!

Veckan är fullspäckad med jobb, träning, utvecklingssamtal, provtagning, läkarbesök och födelsedags uppvaktning.
Gissar att denna vecka kommer flyga fram.
Snart sitter man här igen och tjoar att det är fredag ;-))

Nu har vi äntligen fått sol och då är det istället såå jädra kallt :/
Tog mig en promenix igår, skönt i solen men så fort man kommer in i skuggan....brrr !
Är så trött på att frysa !!
Mina värkande leder skriker efter sol och värme.
Man skulle bo utomlands under vinterhalvåret och komma hem lagom till påsk, det skulle vara fint det ;))


Bara hålla tummarna för att solen stannar och kylan ger vika.
Annars får vi göra en "Kylutdrivning"... ;-)

Ha det bäst !
Kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar