torsdag 14 mars 2013

Burr, burr, burr....




Burr, burr, burr......
Så galet trött på att frysa.
Iskall om händerna och lederna värker like hell.
Imorgon ska jag till Reumatologen och hade hoppats på att jag skulle kunna säga till henne att jag varit smärtfri så att jag blir av med dom f...3@gjsiofjsd3 cellgifterna nån gång.
Men har haft galet ont i händer, handleder, knä, fingrar senaste tiden.
Har ju med kylan och göra så gissa om att jag längtar efter värme !!
Kommer njuta till 100 % i Turkiet av värmen, solen och framför allt saltvattnet.
Är ju rena mirekel medicinen mot onda leder.
Man bor i fel land helt enkelt ;)
När jag blir "gammal" ska jag sjutton ha en lägenhet i Spanien och bo där under vinterhalvåret.
Vore nåt det ;-)

Igår var vi på utvecklingssamtal med sonen.
Ett bra samtal, läraren hade inte så mycket att säga.
Det gick topp, så sonen blev glad och vi blev glada ;)
Går galet fort nu.
Nio-tio veckor kvar till sommar lovet och sen har min minsting gått ut första året på gymnasiet.
Meeen, vart tar åren vägen ??
Tiden bara rinner iväg.
Hinner inte med.
Var ju inte länge sen som man stod nere i parken och puttade på gungarna eller satt vid sandlådekanten och bakade sandkakor.
Den tiden är nu bara ett minne blott och kommer aldrig mer igen.
Tur att man har sina minnen från livet.
Man minns, man skrattar, man gråter.
Livet innehåller både glädje och sorg, det är verkligen en sak som är säkert.


Igår kväll när vi åkte hem från utvecklingssamtalet såg Globen ut så här :

Djurgårdens röd-gul-blåa färger lyste upp Globen i vintermörkret.
Tyvärr så förlorade Djurgården igår och är nu borta och har ingen chans att gå upp =(
Men vi kommer igen nästa år !

Jahapp, hamnade en stor bunt med jobb på mitt skrivbord nu så det är väl bara att jobbe på ;)

Ha det bäst !
Pssssst. imorgon är det FREDAG !!!
Kram H.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar