söndag 3 februari 2013

Lugn å slö...

Har suttit och slöat i min gamla pyamas i flera timmar, surplat kaffe och bara njutit av en lugn söndags morgon. Jag sitter framför tv: n i godan ro när sambon kommer upprusande..... - Jag har försoooovit mig !!!! - Varför väckte du mig inte ?? - Eeeh, visste inte att du skulle iväg ?! Inget kunde rubba mitt söndags lugn så jag satt lugnt kvar i soffan medan sambon ruschade runt som en tornade efter kläder, plånbok, nycklar m.m Kröp lite längre ner under mysfilten och tog en kaffe till ;-)) Jag älskar Tulpaner !! Skulle vilja fylla varenda vas jag har med Tulpaner i olika färger. Nu är man ju inte gjord av pengar så jag får nöja mig med en bukett till vardagsrummet ;)) Förkylningen sitter kvar och en djävulsk rethosta hade jag inatt, så sömnen blev sådär. Ligger lågt idag med och hoppas att jag kan jobba imorgon. Rätt låtar gick vidare i Melodifestivalens deltävling numbro. 1 tycker jag. Bäst var paus underhållningen. Känns som om dom har gjort ett bra val av programledare =)) Ser fram emot nästa lördag ;-)) Ha en härlig söndag ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar