lördag 2 februari 2013

Morgon...

Godmorgon ! Sov ända till halvåtta imorse, skönt =)) Gick upp och fick fika själv för sambon hade åkt och jobbat, dottern sov och sonen var i stan och har natt gibbat hela natten. Så jag, kaffe koppen, mysfilten och TV:s Nyhetsmorgon har hängt denna morgon ;)) Igår tränade jag efter jobbet, körde bara styrka, balans och stretching. Mitt knä strejkar igen så löpband är inget alternativ just nu. Ska ta en PW i det vackra vädret för att se hur knät känns. Har fått svartmögel i duschen, men fick lite tips och trix av en jobbar kompis hur man får bort det. Så det blir att kavla upp skjortärmarna och ställa sig och skrubba kakel med ett medel jag fick av en plattsättare @work. Nu kom sonen hem. Fattar inte hur man orkar sitta och spela en hel natt ? Meen det är inte meningen att man ska fatta allt ;-)) Ikväll börjar det, Melodifestivalen =D Nu får gubben min lämna ifrån sig fjärrkontrollen många lördagar framöver ;-) Ska åka och handla lite gott tills ikväll, hör ju liksom Melodifestivalen till ;)) Får se om "Rätt låt" gick vidare. Ha det bäst ! Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar