torsdag 7 februari 2013

Låtsas att det regnar ....

Fy för att vara sjuk :/ Tror jag åkt på allt i denna influensa, huvudvärk, feber, halsont, snuva, rygg och nack - smärtor, illamående, lös i magen (har bott i badrummet denna morgon).....ja det var väl allt, tror jag har fått med alla krämpor ;) Har varit och är en konstig influensa, det kommer liksom stötvis, känner sig bättre och då slår den till igen och man däckar, sen klättrar man uppåt lite igen för att sen falla och man kan nästan höra hur virusarna sitter och hånskrattar åt en. Som små djävlar som säger : - Låt henne tro att hon mår bättre, hehe, sen sänker vi henne, mohahahaha !!! Och det har dom verkligen lyckats med, är helt utslagen :( Jag som trodde att jag skulle hinna träna och jobba nånting den här veckan....det kan jag ju glömma. Idag kommer min rörelsefrihet bli mellan soffan och toan, blä !! Fick tips om gratis sidor på nätet där man kan se filmer och Tv-serier. Igår tittade jag på Paranormal Activity 4 och så följer jag serien OZ som är så bra. Snö har det kommit så det räcker och blir över. Såg ut genom köksfönstret och infarten är i desperat behov av skottning. Men inget jag kan göra nåt åt idag, så det är bara att dra ner persiennerna och låtsas att det regnar ;)) Hoppas du mår bra ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar