torsdag 20 december 2012

Vila vila vila

Kämpar på med att kurera min förkylning. 
Har inte gjort många knop idag förutom att fixa till naglarna lite och varit på Apoteket. 
Annars är det vila, vila, vila som gäller. 
Vill ju gärna orka med att fira jul ;)
 Imorgon blir det att proppa i sig Alvedon och åka och handla julmat. 
Får vila och kurera mig resten av dan.
 Mamma kommer imorgon kväll och då får jag hjälp i köket, tack och lov =)) Tänk att det är Julafton på måndag och jag är ledig ända tills nästa år, till den 7:e Januari 2013, tjo !!! 
Zzzzzzzzzzz



2 kommentarer:

  1. Härligt att få hjälp i köket
    Fina naglar kram sköt om dig Vila bli frisk

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen!
    Vad skömt att mammsen kommer ikväll,så du får lite back up!!
    Nagelskulptör kanske vore ett yrke för dig??:-)
    Ha det nu jättefint & vila så du inte nyser ut tomten då han kommer!!!
    Jag är oxå ledig till 7/1!!
    Såå skönt!!!
    Vi hörs nästa år!!
    Massor av krya på sig kramar <3

    SvaraRadera