onsdag 19 december 2012

Dålig tajming

Ja då ligger man här, dunderförkyld och febrig.
 Jä...... förb@/€@&€@:/....... !!!! Har verkligen inte tid med detta. Onsdag och Julafton om fem dagar. 
Har en del kvar att göra men som läget är nu så blir det att delegera ut till La familia. 
Jag hoppas på att vara någorlunda okey till på fredag så jag kan handla och uträtta lite ärenden.
 Just nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på såpa efter såpa. 
Ute småsnöar det, ovanligt ;)
 Verkar som om snöandets centrum är 08-land denna vinter. 
Var riktigt glad när fröken tö kom på besök i söndags men hon gjorde ett ganska dåligt jobb, tycker jag ;)
 Tack för alla fina Julkort som dimper ner i brevlådan och i inboxen =)) 
Jag sätter upp dom på rad i köket så att man kan njuta av alla fina julmotiv. Nu ska jag krypa ner under filten och glo på en ny såpa och önska bort alla elaka baskelusker.
 Hoppas du mår bra =) 
Kram H.

2 kommentarer:

  1. Som sagt skickar massor av små nissar till dig och dom har "motgift i säcken" hihihi!!
    Så bli inte förskräckt om du ser småfolk i kväll:-))
    Kram kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, ska ta emot de små nissarna och deras motgift med öppen famn ;)) Kramen hela dagen

      Radera