fredag 21 december 2012

Vi är kvar....

Granen står så grön å grann i stugan, granen står så grön å grann i stugan, lalalalalalalala............,Japp den står där och lyser och Julklappshögen har ökat lite till ;) Imorse klockan nio stod jag och Jessica redo för Julhandling på Willys. Listan var lååång och kassarna blev många och kylskåpet blev fullt. Det enda dom inte hade var hårt julbröd men annars tror jag att julbordet ska vara fixat. Nu ska bara maten lagas också och det blir helgens projekt. Köpte bingolotter till uppsittarkvällen också. Har inte spelat på många år men nu när mamma kommer ska vi passa på och spela med henne. Vem vet , man kanske vinner en liten juleklapp, troligt ? Not ;) Har gjort årets julkola och lite mer knäck. Jessica ska göra wienernougat imorgon sen så får det räcka med julgodis. Kommer bli tuffa pass på gymmet efter nyår ;)) Inte gick jorden under heller, vi är kvar och kan fira jul och fortsätta våra liv ;) Nu ska jag titta på svenska hjältar-galan. Och jag kommer sitta här och snyfta i soffan, känna mig berörd, känna värme och glädje över dessa fantastiska vardagshjältar. Tack och lov att dom finns ! Ha en fin kväll =)) Kram H.







1 kommentar:

  1. Ha,ha....ja tänk vilken suprice! ....att vi alla är kvar, jorden gick inte under den här gången heller.
    Vill önska dig en riktigt God Jul tillsammans med dina nära o kära.
    Julkram från mig

    SvaraRadera