lördag 22 december 2012

Lugn dag ....

Dan före dan före dopparedagen. Har inte stått i köket idag utan jag har umgåtts och haft lite kvalitetstid med min kära mamma. Köket blir imorgon, hela dagen låååång !! Mamma och jag har shoppat lite, tog en härlig vinterpromenad med Zissi på Skogskyrkogården. Köpte ljus och rosor och ställde på graven. Ljuset var för alla våra nära och kära som har lämnat oss. Rosorna var till pappa. Känns fint att ha varit på kyrkogården och önskat god jul. På eftermiddagen var jag tvungen att ta mina cellgifter som jag fick skjuta på eftersom jag fick feber i början av veckan. Så medan jag låg och ojade mig i soffhörnet var mamma på undervåningen och..............städade !! Tack mamma =D Bara övervåningen och all matlagning kvar imorgon. Ser fram emot imorgon kväll då man kan ta sig en skinkmacka och titta på uppsittsrkvällen och bara njuta av att man är klar och redo att fira jul ;)) Ha det bäst och sov gott !! Kram H.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar