fredag 23 november 2012

Jefla huvudvärk...



Ibland har man ju funderat på det här med att ta in städhjälp hemma.
Känns ju som om det enda man gör när man är ledig är just att städa och plocka.
Men efter att ha sett den här videon från Norska TV2 så kanske.....nääää.....


Verkar som om SHM var grymt, en succé, extas, galet bra.
I alla fall om man läser FB:s statusar och på aftonbladet.se.
Läs vad Markus Larsson tycker på aftonbladet.se :


Har haft huvudvärk i tre dagar nu.
Så jäkla irriterande.
Igår när jag kom hem från jobbet låg jag bara på soffan.
Huvudet var så tungt så jag orkade inte göra nånting.
Förutom samtalet med "Ryssen" och ta emot nycklar så reste jag mig nog inte från soffan förrän jag släpade mig ner till sängen.
Halv tio sov jag som en stock.
Hade stort hopp till att sova bort huvudvärken.
Men den sitter där i pannan och moler och moler.
Får se om man orkar en heldag på jobbet.
Släpper det inte går jag vid lunch, ska försöka härda ut tills dess.


Imorgon ska vi ha glögg/kusinträff hemma hos mig.
Ska bli jättekul, så jag hoppas verkligen att huvudvärken har försvunnit tills dess.



Ikväll ska vi kolla på Senaste Falk filmen.
Blir ett perfekt fredags mys ;))

Ha det bäst !
Kram H.


1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Ja det tycker jag du ska fixa,,en Rut liksom!!
    Ge dig själv den julklappen!!
    Det skulle du må så bra av!!
    Jag skulle gett mycket för att kollat på SHM!!
    Diggar skarpt deras musik,,skönt dunk liksom,,hihihi!!
    Hoppas skallvärken släpper snart & att du får njuta av träffen imorgon:-)
    Kram kram

    SvaraRadera