lördag 24 november 2012

Skitigt väder...

Godmorgon ! 
Här sitter jag och slöar i min morgonrock, inne på morgonens andra kopp kaffe. Ute är det grått, grått och åter grått. 
Men jag tänker hålla mig inne idag så det får regna å va grått bäst det vill ;)
 Ska snart släpa mig upp från soffan och ta en svängom med snabeldraken så att mina gäster slipper kliva i ett grustag när dom kommer i eftermiddag ;)
 Det är nackdelen med sånt skit väder som det är nu, det blir skitigt och grusigt i hela hallen och alla små gruskorn lyckas man dra med sig runt i resten av huset .
 Är inte kul när man kommer upp lite vinglig och nyvaken på morgonen och det första man gör är att trampa på smått vasst grus med sina barfota fötter, ajajaj !!!
Mina fina kusiner kommer hit idag, ska bli superkul att träffas igen =D 
Roligt när man har fått kontakt med så många av släkten och jag hoppas att vi håller i våra träffar. 
Vad du än är och vad du än må göra idag så önskar jag dig den bästaste lördagen ! 
Kram H.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar