måndag 29 oktober 2012

Mörker...

 
Tre dagar kvar av Oktober 2012.
Sen är det dax att gå in i mörka November.
Klockan har ställts om till vintertid.
Vi får ljusare mornar men mörkare eftermiddagar.
Nu är det verkligen mörkrets tid som ligger framför oss.
Mörkt när man går på morgonen och mörkt när man kommer hem.
Lite mysigt på ett sätt men sorgset på ett annat.
Känns långt till ljuset och värmen.
Men ack så man uppskattar det när det äntligen kommer tillbaka igen.
Nästa sommar vill vi ha en riktig sommar, inte en som regnade bort.
 
Ikväll ska vi på middag i Nacka.
Skönt att slippa laga måndags middag ;))
 
Såg du "Så mycket bättre" i lördags ?
Darin var bäst, tycker jag, tätt efter kom Miss Li =)
 

 
På kontoret luktar det tjära från snickarna som jobbar i ett rum brevid.
Vad dom gör har jag ingen aning om men lukten påminner mig om en båthamn en varm sommardag =)
 
Kallt här idag med.
Har virat om mig min jättekofta.
Är ganska tyst och lugnt både inne hos mig och på kontoren brevid.
Tror att många är lediga eftersom det är höstlov.
Jag kör vanlig vecka men på fredag är det afton vilket innebär halvdag ;)
 
Ha det bäst denna måndag !
 
Kram H.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar