söndag 28 oktober 2012

I like ....

En Fixar dag med tvätt, dammsugning, storhandling på Willys.
Var så upp i varv på Willys så att jag köpte en pumpa som jag skulle karva i och ingredienser till Bullar.
Energin räckte bara till pumpan, bullarna får bli en annan dag ;))
Nu luktar det pumpa om hela mig och i hela huset ;)
Är ett jäkla kladd att gröpa ur en stor pumpa.
Det roligaste är ju att skära.
Fick till en lite halv arg gubbe med fyra tänder, haha ;)
Nu står han i allafall ute på trappen och lyser och ger lite Halloween-mys-känsla =)
Snart kommer Tommy, Lotta och Lizzie så vi ska väl försöka få ihop en god söndags middag.
Köpte ju upp mig på en massa vitaminer för att jag ska försöka bygga upp mitt immunförsvar.
Fick tips om ren zink.
Har testat det och fick galet ont i magen.
Tydligen en vanlig biverkning på zink.
 Såå jag skippar dom och hoppas att det andra jag köpte gör underverk istället ;-) Ikväll är det veckans bästa igen, Solsidan.
Jag bara älskar det programmet, precis min humor ;))
Sen Hellenius hörna och Partaj.
En perfekt avslutning på en bra och rolig helg !
Beck spelar jag in till en regnig dag :)
Ser nu att jag har glömt bort att ställa om två klockor.
Dom står på halv fem men skönt nog så är klockan bara halvfyra, en timme längre helg, i like ;D
Ha en trevlig kväll !
Kram H.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar