lördag 6 oktober 2012

Inte som jag tänkt mig.....

Lördag, ledig, kanon väder ! Solen bara vräker ner och man vill bara kasta sig ut. Sätta på sig höstjackan och promenix skorna och ge sig ut......om man hade känt sig på topp. Känner mig halvhängig, lite febrig, ingen ork, ont i huvudet o halsen och småförkyld. Så jag ligger lågt denna underbara o soliga lördag. Har satt på mig myskläder, dom varma å goa tofflorna och parkerat mig framför tv:n med fjärrkontrollen i ett hårt grepp ;-) Har skickat dottern att handla lite. Såå den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig :( Fick ställa in middag och kaffe date. Men fler helger kommer och träffar kan bokas om ;) Nu ska jag leta upp några gamla rullar som man inte sett på länge, dra ner persiennerna, koka mig en stor kopp kaffe och krypa ner under filten i soffhörnet och bara vara. Ha det bäst ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar