tisdag 9 oktober 2012

Falk trots öronvärk....

Ligger här i sängen och försöker sova, men går inte så bra för jag har så j..... ont i ett öra. Hittade pencillindroppar för örat som jag hade kvar sen i somras så nu provar jag med ett gäng droppar av dom och hoppas på det bästa. Förkylningen går åt rätt håll och jag börjar känna mig bättre, förutom skitörat då men förhoppningsvis så ska väl det oxå släppa. Storebror jobbar på mässan den här veckan och bor hos oss med Lizzie (hunden). Lillebror som var ledig idag kom förbi på en fika och lämnade en present till mig från honom och Pontus. En kväll på stan med mat och dryck =D Ska bli så kul, en rolig och uppskattad present. Kommer att bli toppen kul ! Annars har jag legat lågt några dagar nu, däckad av förkylningen. Inget jobb, ingen träning, inget bloggande. Det har varit jag, mysfilten, fjärrkontrollen och soffhörnan som har hängt. Skönt ett par dagar men nu börjar jag bli riktigt uttråkad. Imorgon släpps en ny Johan Falk på dvd. Jag kommer helt klart att släpa mig till video affären, hur ont i örat jag än har ;) Sovgott ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar