fredag 17 augusti 2012

Skön känsla...


Freeedag !!
Alltid en skön känsla =))
Imorse skulle alla upp och iväg och jobba samtidigt, så det blev lite krock i badrummet ;-)
Eller inte alla för Dennis har fortfarande sommarlov.
På onsdag drar skolan igång och han börjar sitt första år på gymnasiet.
Känns lite konstigt att man inte har några barn i grundskolan längre.
Nu är den tiden över och den kommer aldrig, aldrig mer igen.
Men det är livets gilla gång och jag tror och hoppas att sonen har valt rätt linje och att han kommer att trivas =))

Har äääntligen köpt mig ett nytt mobil fodral.
Blev lite pikad, hahaha, över mitt rosa ihoptejpade fodral.
Men nu är det slängt och jag har ett nytt blänkande gräddvitt fodral som viktigaste av allt inte behöver hållas ihop av tejp ;-)))

Imorgon bitti 7.00 sharp kommer bror min och hämtar mig sen far vi upp till Rättvik.
Vi ska fira vår gammel moster som fyller 90 år.
Vi har lite andra ärenden upp också.
Så vi får se om vi hinner åka hem lördag kväll eller om vi blir kvar en natt.
Allt beror på vad klockan blir.
Så min helg blir i Dalom vart blir din ?
Vart den är är så hoppas jag att den blir bra  ♥

En sak som man kan märka på att hösten är på G, förutom gulnande och fallande löv, det är att alla repriser tar slut och nya serie säsonger börjar.
Igår var det dax för sago serien "Once upon a time" att dra igång.
Jag gillar verkligen den.
Har några serier som jag följer.
Men det är inte alltid man har tid att titta.
Så jag spelar in på boxen och sen drar jag ett gäng avsnitt under mina cellgifts eftermiddagar, helt perfekt ;-))

Tyckte att jag hade kommit ifatt en hel del av det som låg samlat på skrivbordet, meeen nu ringdes det in mer jobb.
Så det är bara att sätta fart ;-))

Ha det bäst och en fin fredag  ♥

Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar