måndag 20 augusti 2012

Redo för hispan...


Försökte mig på att se lite pigg ut...........lyckades inte !!!
Ser mer redo-för-hispan-galen-ut ;-))

Den här måndagen har rullat på snabbt.
Har haft mycket att göra.
Skönt när klockan tickar på ;)

Ska åka och handla lite efter jobbet och fylla upp mitt ekande kylskåp.
Sen blir det antingen en PW eller ett svettigt pass på gymmet med Crosstrainern.
Beror på väder och vind.
Ser ju inget här inne i min bunker.
Blir alltid lite suprise vad det är för väder, sol eller regn när jag ska gå hem.

Ikväll börjar DALLAS =))
Kul !!
Det ska jag se ;-)

Nu jobba på lite till !

Ha det bäst !

kram H.

1 kommentar:

  1. Hahaha!!
    Jag tycker du ser super taggad ut för arbete!!
    Synd att du sitter i en bunker,,med den karisman
    skulle du sitta mer offentligt & smitta allmänheten med ditt smil!!
    Ha en fin måndag,,träna lugnt!!
    Kram,,ps vi hörs väl till helgen,,lagt ut liten krok:-)))

    SvaraRadera