onsdag 22 augusti 2012

Böcker...

 
Jobbelijobb......
Har varit fullt ös medvetslöst här på kontoret sen jag kom imorse.
Hoppar i lunchen och går lite tidigare istället.
Ska släpa mig till gymmet tänkte jag trots grym träningsvärk sen passet i måndags.
Är lite jobbigt att dom bytt ut nästan alla maskiner till nya.
Bra i och för sig......om man fattade hur dom funkade, hahaha ;)
Får nog boka en instruktör ;))
 
Inte bara jag som är förvirrad av alla nya grejer på gymmet, det var fler som stod och kliade sig i huvudet när jag var där sist.
Tur att man kan fråga varandra om hjälp =)
 
Igår var det cellgifts dagen för min del.
Blev en eftermiddag i soffhörnet.
Passade på att se filmen "Hunger Games".
Den var bra !
Gissar att det kommer två filmer till så småningom eftersom böckerna är en triologi.
 
På tal om böcker, läste att
massmördaren Anders Behring Breivik skriver på tre böcker i fängelset.
En av dem är en bok över förberedelserna inför den 22 juli.
Vidriga människa !
 Men tyvärr är nog sanningen så att om böckerna släpps så blir dom storsäljare.
 
Ha det bäst !
 
Kram H.
 
 
 

1 kommentar: