söndag 26 augusti 2012

Plötsligt händer det ?

Då var redan söndagen här och helgen flög förbi.
Fredagen var lugn, storhandling, go middag och soffhörnan var ungefär vad man orkade med efter en jobbvecka.
Tyvärr så har inte tv-kanalerna riktigt hajjat det där med fredag-i-soffhörnet-efter-en-lång-vecka......
man hoppas på nån bra film eller underhållnings program och så visar det sig att fredag kvällen har veckans absolut sämsta tv-tablå.
Bara skit på tv, inget kul alls att titta på.
Så man sitter där och blippar och blippar tills man inte orkar blippa mer och hamnar i nån gammal repris eller i nåt av alla tusen matlagnings program som går på tv just nu.
Nää, nästa fredag laddar jag upp med en dvd eller två ;-))
 Igår var vi på Kräftskiva och som vanligt var det jätte kul att träffa hela gänget. Så mycket skratt och prat, go mat och dryck.
 Vi smidde lite planer inför hösten som jag ser fram emot =))
Vaknade och kände mig lite halv förkyld.
Blir en lugn söndag och det känns okey för den är grå, ruggig och höstig....brrr ;)
Ska åka och lämna igen ett gäng filmer och finns det nåt nytt bra på hyllan får nog några hänga med mig hem.
Kan nog passa bra med en liten film söndag i eftermiddag.
Måste kurera förkylningen så jag är okey tills på tisdag för då har jag bokat instruktör på gymmet och det vill jag inte missa ;)
Ska rätta Lotto't och V75 för att se om man blev miljonär den här veckan ;-) Inte så troligt, va ?
Meeen om man inte spelar kan man inte vinna och hoppet finns ju där varje vecka.
För vem vet.........Plötsligt händer det ;D
Ha en bra dag !
Kram H.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar