tisdag 28 augusti 2012

Månadens tråkigaste...

 
Äääntligen kunde jag betala mina räkningar via Nordeas internet bank.
Vet inte varför jag låter så glad för det *tss
Lönen kommer in och så svisch så åker den ut igen.
Man hinner knappt njuta av att man har lite kosing på kontot förrän det nästan är tomt igen.
Har sagt det förut, jag vet, men kan vi inte få en betalningsfri månad i Sverige som dom har i en del andra länder ?!
Tänk vilken känsla =D
Att få in lönen och ingenting av den går till räkningar !!!
Drömma kan man ju alltid göra ;-))
Nää, glad blev jag att jag fick in mina räkningar till slut efter Nordeas strul.
Internet banken har legat nere och dom rådde mig till att åka till närmaste Nordea kontor.
Meeen det är ju det man inte vill, man har ju internet banken för att slippa åka till banken.
Skulle visserligen slippa avgift på banken för att betala räkningarna men jag hade inte tid med det igår.
Så därf¨ör blev jag nu såå glad att jag slapp åka iväg och kunde få in mina boring räkningar direkt via internetbanken.
Nu kan man släppa den biten för en månad i alla fall ;)
 
*****
 
Jag måste bara säga :
Vilken snygg blivande drottning vi har !!
Kronprinsessan Viktoria invigde modeveckan.
 
 
 
Kolla in skorna ;-))



Känner mig fortfarande lite förkyld så det får bli ett lugnt pass med instruktören på gymmet idag.
Men förhoppningsvis så får jag koll på alla nya maskiner och ett bra program som jag kan följa.
Känner att det program jag fick från sjukgymnasten inte ger så mycket längre.
Plus att jag måste bli av med latmasken som har tagit över min kropp i sommar.
Vet inte vart den kommer ifrån, hehe ;-))

 
 
Ha den bästaste tisdagen !
 
Kram H.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar