onsdag 29 augusti 2012

Naturens spratt...

 
Till och med jag ser inne i min bunker att solen lyser ute.
Hörde på radion att det kunde bli upp till 22 grader idag =))
Undrar vad vädergudarna spelade oss för spratt igår ??
Kallt, ruggigt, rejäl höstkänsla, skrapa bilen.....var det en liten påminnelse om vad som komma skall ?
Inte schysst ;)
Vill ha brittsommar långt in i oktober.
 
 
Stod i tidningen om att denna regniga skitsommar kommer att göra folk sjuka.
Vi har fått alldeles för lite D-vitamin för att bygga upp vårt immunförsvar inför vintern.
Så risken är väl att det blir vintern alá förkylningar.....

 
Min förkylning hänger envist med men tog mig i allafall till gymmet igår och mitt bokade möte med instruktören.
Hon var super bra =)
Fick en massa träningstips plus ett nytt bra program att köra efter.
Så fort skitförkylningen ger vika sätter jag igång.
Fick veta att jag äter för lite, speciellt protein.
Fick tips att äta Keso som mellanmål.....jag hatar Keso.
Nån som har tips på något annat bra mellanmål som är lätt att ta med sig till jobbet förutom frukt ??
 


 

 Igår rök Hollywood fruarna ihop ;-))

 

 
Om några timmar är vi närmare fredag än måndag ;)
 
Ha det bäst !
 
kram H.
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ägg, avocado, skinka ;) mycket protein som mättar :D /sandra!

    SvaraRadera