måndag 2 juli 2012

Tröttsam helg....



Efter en helg i Varåsen / Rättvik med två flytt dagar är man trött, riktigt trött !!
Känns i hela kroppen idag.
När klockan ringde tjugo över fem trodde jag knappt att det var sant.
Vill inte !!! Vill sova, ha semester.
Jag snoooooooooooozar liiiite,
eller näää jag kastar mig upp istället och slänger kallt vatten i ansiktet så jag vaknar till.
Men det hjälpte föga.
Har jobbat i två och en halv timme nu och har knappt vaknat till ännu ;))
Det positiva är att måndagen har börjat och snart kan man stryka ytterligare en dag på
mot-semester-almanackan ;)))




Blev inte så många bilder i helgen.
Men några få blidde det :

I det röda huset bodde vi i helgen =))

Bilder från Varåsen....

Underbaaaart väder när vi åkte hem igår.....NOT !!! Regnade helt galet mycket. Christer såg knappt vägen och vattnet hann inte rinna undan så det var som att köra i en å på vissa ställen....

På lördags kvällen när vi satt i Varåsen, slitna allihopa efter en tung flyttdag och sippade på varsin kall öl kom några släktingar förbi, jättekul !!!
Det var inte igår som jag träffade Håkan och hans familj.
Så det var en rolig överraskning =D



Var BIG LAKE RUN i Rättvik i helgen.
Så det var en himla massa folk och jippon.
Tyvärr hade vi ingen tid över att titta, men varje gång vi for genom Rättvik så fick man se lite snygga bilr iaf ;))

(Bilderna lånade från Google.se)



Nää, nu ska jag jobba på så måndagen tar slut nångång och jag kan stryka den dagen och njuta av att det sen bara är 4 dagar kvar till semester.....Tjooo !!!

Ha det bäst och ni som har semester, njut och ni som jobbar, kämpa på, snart e de vår tur ;)))

Kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar