tisdag 3 juli 2012

Galen dag...



Var det måndag igår eller var det måndag ?!?!
Hade en helt galen dag.
Järnet på jobbet, missade besiktningstiden (fick ny idag), betalade en grej två gånger.....hela måndagen var bara ett enda stort bläää och för säkerhet skull så lyckades jag välta 1 liter tomatsoppa som stod i kylen.
Soppa över halva köksgolvet, i kylskåpet, på väggen, på köksluckorna.......aaaaaargh !!!
Fick skura 3 gånger innan jag fick rent.
När jag ääääntligen lyckades varva ner efter middag och fix med matlådor så skulle jag se Wallander.
Ja vad händer då jo tio minuter in i filmen slocknar jag och vaknar till när det är nyheter på Tv4.
Bara att ge upp och masa sig isäng.
Håller tummarna för en lugnare tisdag och att bilen går igenom besiktning utan anmärkning ;))


Hoppas att du får en fin dag ! =))

Kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar