fredag 29 juni 2012

Trevlig helg...



Visst är den häftig bilden här ovan =))
Finns många såna coola bilder, illusioner, man lurar ögat.

Idag är det fredag och många går på semester.
Inte jag, ska kämpa en vecka till och tur är nog det i och för sig för jag har så mycket kvar att hinna med på jobbet innan man kan ta semester i lugn och ro ;)

Igår när jag kom hem slängde jag mig ut i solen.
Tog med mig en stor kopp kaffe och kröp upp i solstolen och bara njöt av att få lite D-vitaminer och framförallt lite värme.
Satt där och lyssnade på Sommarpratarna med David Hellenius.
Hann bara med del. 1 så nästa gång jag får äran att slappa i solen blir det del. 2 ;))


Vi har bakat lite den här veckan.
Jag bakade bullar och Jessica och Therese bakade Chokladrutor eller som en del säger Kärleksmums eller Mockarutor......kärt barn har många namn ;)))


I eftermiddag åker vi upp till dalom.
Mamma ska flytta i helgen så vi åker upp hela gänget, jag, Ronnie, Jessica, Dennis, Tommy, Lotta, Christer och Pontus.
Hela patrullen kommer ;)))
Vi ska alla bo hos Christer och Pontus i Varåsen.
Så ikväll blir det grillning och mys och samla krafter inför vad som komma skall i helgen......flytt !!!
Blir ingen vila den här helgen så jag gissar att semestern kommer att vara ännu mer efterlängtad när man sitter här på jobbet måndag morgon igen ;))


Blir nog inte tid för något bloggande i helgen så jag önskar dig en fin helg♥ ♥ ♥

Ha det bäst !
♥ ♥ ♥Kram H♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar