torsdag 28 juni 2012

Hej...




Kul att leka med bilder =)
Man kan byta frisyr, ögon, ja utseende helt och hållet.
Kul grej i brist på annat ;)))

Har som vanligt noll koll på vad det är för väder ute ??
Sitter här i min "Bunker" och försöker gissa mig till om solen skiner eller inte ;)
Om det inte har regnat idag ska jag klippa gräsmattan när jag kommer hem, annars så får det va.
Inte så mycket annat att göra med en blöt gräsmatta, bara låta den va.....



Spanien vidare till final efter en spännande straffläggning mot Portugal igår.
Nu är frågan, vilka får dom möta.......Tyskland eller Italien ??
På söndag går EM-finalen 2012, späääännande ;D

Nä nu ska jag jobba vidare, sen apoteket, handla, ev. gräsmattan och packa.

Ha det bäst !
Kram H.







1 kommentar:

  1. Hallu vännen!
    Jag kan berätta att solen skiner, ljumma vindar ute,,,Så du kan klippa din matta i em :-)
    Jag sitter ju med fin vädret framför näsan men måste hålla mig i min bunker ändå ,,fniss!!
    I helgen lovas ju fint väder så då blir det steka av!!
    Vi åker som vanligt till vagnen:-))
    Så skönt att bara klippa bort omvärlden några dagar!!
    Vart åker du denna gång??
    Hörs vi inte,,sköt om dig & bamsekramar!!
    PS,,Läbbans bidler du får till,,DS

    SvaraRadera