onsdag 27 juni 2012

Rullar på...


Onsdag, mitt i veckan eller lill-lördag som en del säger ;)
Börjar se ljuset i mot-semester-tunneln ;))
Snart kan jag kryssa över en arbetsdag till på min kalender och då är det bara sju arbetsdagar kvar till Semester =D
Det rullar på ;))


Igår kom ett blomsterbud till sambon med en enorm blomsterbukett och en ask choklad.
Det var från mina fina bröder och deras fina sambos ♥♥
Buketten var så hög så vi fick ställa den på golvet.
Kommer bli enormt fint när blommorna slår ut =))

Efter jobbet igår åkte jag och Jessica och kikade på sommar rean i Farsta C.
Eller vi gjorde väl lite mer än att kika ;-)))
Blev en del shopping......
Vi lånar ju mycket kläder av varandra så om Jessica köper nåt snyggt kan jag låna det och vice versa ;)
Vi köpte klänningar, T-shirts, underkläder, strumpor, lotion, deo, strumpor m.m på rean.
Kom hem med två kassar =O
Inte dåligt för att bara "åka-till-rean-för-att-kika" ;-))

Sen var det hem och ta cellgifter för min del.
Däckade rätt rejält igår.
Mådde illa och frös, så jag låg ihopkrupen i soffhörnet och lämnade över allt fix till familjen.
Här låg jag däck......

Idag ska jag hem och tvätta.
Ligger back i tvättstugan så jag har ett par, tre maskiner som behöver köras.
Sen ska jag göra månadens tråååååk........betala räkningar :/

Såg du Allsång på Skansen igår ?
Åh, jag fick faktiskt lite sommar feeling trots tråkvädret utanför fönstret.
Bra artister, speciellt Laleh.
Tycker hon e grym.
Hon ser ut som ett litet sago väsen när hon skrider ut på scen.

Ikväll är det Semifinal. 1 i fotbolls - EM, Spanien - Portugal.
Kan nog bli en sevärd match ;))

Ha det bäst !
♥♥Kram H.♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar