tisdag 26 juni 2012

Trött....



Är sååå trött på denna kalla, regniga sommar nu :/

Sitter och letar charter....hmm, lättare sagt än gjort.
Finns knappt en endaste resa kvar.
Slut, finito, borta, gone......
Dom som är kvar i juli är dom svindyra resorna med typ hotell sviter som ingen vill betala för.
Helt gaaalna priser.
Men jag ger inte upp, jag letar vidare så får man se om man har nån tur ;))
Annars får det bli en resa i höst istället.




Igår fick vi middagsgäster som kom för att fira sambon som fyllde år i söndags.
Bjöd på lasange med råkostsallad, bröd, ost och en himla massa Jordgubbar med grädde till efterrätt, mums ;)))
Men nu är det färdigkalasat för ett tag, i allafall till semestern ;))

***********

Så här gaaaalet trött ser jag ut och känner mig just nu ;))
Vill ha semesteeeeer !!!
Vill vara ledig å lat å ha låååånga sovmornar å äta låååånga frukostar, inga tider att passa, inga krav.
Snart, snart, snart är det time for SEMESTER, TJOooooo !!!!

- Hehehehehe..


Idag ska jag åka en snabbis och titta på Sommar rean, kanske att man hittar nåt kul.
Bl.a så har ju Gina Tricot stor rea ;))
Sen är det bara att bege sig hem och ta cell gifterna.
Känns inte lika tungt att krypa upp i soffhörnet i det här skitvädret ;))

Har hållt på att skriva detta blogginlägg sen tidigt imorse....
Har så galet mycket att göra på jobbet nu inför semestern så jag hinner knappt ta nån rast.
Rastar vid datorn och knallar hem lite tidigare istället ;-))

Ha det bäst !
kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar