onsdag 30 maj 2012

Kul initiativ.....


Redan mitt i veckan, dagarna springer iväg.
Igår jobbade jag bara förmiddag sen iväg till Kungsholmen för att kolla blodtrycket som inte har varit så bra det senaste året.
Jessica skulle lämna prover så vi tog sällskap.
Ren kaos när vi kom dit vilket självklart innebar låååååång väntetid.
Hade räknat med snabbt in, ta tryck, snabbt ut, men icke.
Vart bara att sitta snällt och vänta.
Efter typ 2 1/2 timme fick jag ta mitt tryck som låg på 130/80.
Doktorn var nöjd och så blev jag.
Behöver inte komma tillbaka förrän efter semestrarna och kolla nu.
Kan vara träningen som gjort nytta, kan vara att jag mår bättre, kan vara......spelar ingen roll, är bara glad att det har gått ner till normala nivåer igen =)

Igår när jag låg däckad i soffhörnet av mina cellgifter såg vi på filmen
"Ghost Protocol - Mission impossible 4".
Så himla bra =))
Tom Cruise gör det igen, för fjärde gången.
Och skurken spelas av vår Mikael Nykvist, så bra och så cool.
Rekomenderar den verkligen, speciellt om man har gillat dom andra
Mission impossible - filmerna.
Har du gillat dom kommer du gilla den här,
Ghost Protocol :


I eftermiddag har jag en date med Crosstrainern på gymmet.
Gäller att göra allt nu för att hålla blodtrycket på normala nivåer.


Igår var jag inte inne på Hötorget för att fira Loreen.
Nä, jag satt i soffan och "firade" och tittade på tv istället ;))
Häftigt initiativ, tycker jag att ta emot henne som dom gjorde.
Hon fick sjunga sin vinnarlåt Euphoria 2 gånger.



Önskar dig en fin dag och må solen lysa på dig ;)

***Kram H.***


1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Vad härligt att du börjar få normala värden!!
    Som du skriver är det nog summa av både träning & av att må bättre!!
    Kollade oxå lite på Loreen från soffan:-)
    Hon har verkligen nåt speci den tjejen!
    Fast jag tycker nog att hon svär lite för mycket,,hihihih!!
    Härligt med date,,,dock inte så kramvänlig,,fniss!!
    Ha en härlig dag / kväll!!
    Kramis

    SvaraRadera