torsdag 31 maj 2012

"Fredag".....


Idag är det "Fredag" för mig ;-))
Är ledig imorgon.
Ska åka upp till Rättvik och gratulera min fina mamma.
Så igår fick träningen skjutas till idag, jag hann helt enkelt inte.
Var iväg och köpte presenter och en hel del annat.
När jag kom hem var jag helt slut men insåg att det var dax för en sväng med snabeldraken och med svabben.
Jessica slängde ihop en Wok gryta till middag med nudlar, gott !!!


Är solokvist här på kontoret idag.
Två är sjuka, en har semester och resten är ute och jobbar.
Så det är bara jag och Mix Megapol ;-)
Lyssnar på dom varje dag.
Gillar dom bäst av alla morgonprogram.
Kul gäster och olika bisittare.
Har hoppats varje dag att jag ska vinna en av dom där åtråvärda väskorna som dom lottar ut,meeeen nää, man har tyvärr inte den turen.
Men hoppas kan man ju alltid göra.
Jag hoppas ju varje vecka att jag ska vinna drömvinsten på Lotto ;-))


Vart tog sommar värmen vägen ??!!?!?
Så jäkla ruggigt ute.
Imorse frös jag som bara den.
Inga ljumma vindar idag inte......
Helgen bjuder tydligen oxå på skitväder.
Regn och blåst :/
Men vi får hoppas på en tillfällig svacka och att nån typ ryssvärme eller nåt snart blåser in över sverige ;-))

Så här får gärna väderkartan se ut snart ;-))

Imorgon lär det inte bli nåt blogg inlägg.
Rättvik tur och retur.
Gissar att jag kommer hem rätt så sent !!
Men vi hörs på lördag igen !

Trevlig helg  ♥

 ♥ ♥ ♥Kram H ♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar